Garantie & Klachten

Zekerheden bij uw verkoop

Garantie op onze dienstverlening service

Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze dienstverlening en doen er alles aan om u een uitstekende service te bieden. Mocht u ondanks onze inspanningen toch niet volledig tevreden zijn, dan verzoeken wij u ons binnen twee maanden na ontdekking van het probleem op de hoogte te stellen. Dit kan eenvoudig door ons een gedetailleerde beschrijving van uw ervaring te geven, zodat wij snel en adequaat een oplossing kunnen bieden. Ons doel is altijd om elke situatie naar uw volle tevredenheid op te lossen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@wijkopengoudensieraden.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

WhatsApp +31 (0)6 22 372 290
 

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen